Utilizarea email-ului va duce la cresterea vanzarilor, daca stii sa-i valorifici puterea.
Un email presupune atentie. Cand soseste un email de regula acesta este citit imediat. Email marketing-ul este un instrument a carui putere si rapiditate au fost descoperite de multi dintre agentii de vanzari.
Daca viteza raspunsului este importanta pentru procesul de vanzare, email-ul este un instrument vital.
Campaniile de email marketing sunt printre cele mai eficiente instrumente de comunicare, daca sunt folosite cum trebuie.
Email-ul furnizeaza informatii imediate. Transmitem adesa prin email documente chiar in mijlocul unei conversatii de vanzare telefonice.
Iata cateva motive pentru utilizarea email-ului
1. Pentru a fi prima persoana care ofera informatii importante clientilor sau partenerilor de afaceri.
2. Pentru a reveni cu un pret, o mentiune sau o propunere pentru o nevoie urgenta a potentialului client.
3. Pentru a trimite informatii sau o factura unui client sau potential client.
4. Pentru a schimba un contract.
5. Pentru a trimite un mesaj comercial atunci cand nu ti se telefoneaza inapoi.
6. Pentru a solicita insistent o convorbire telefonica sau a-i spune potentialului client ca nu-i functioneaza casuta vocala.
7. Pentru a sublinia un punct de vedere; sau pentru a accentua un anumit aspect.
8. Pentru a raspunde la o intrebare despre un subiect relevant in procesul de vanzare ( in aceeasi zi in care a fost pusa intrebarea).
9. Pentru a avertiza in legatura cu o crestere iminenta a pretului sau cu o schimbare a produsului.
10. Pentru a prezenta un produs / serviciu nou sau pentru a fideliza clientii.
11. Pentru a multumi.
12. Pentru a informa.
13. Pentru a felicita.
14. Pentru a reaminti o data scadenta sau un termen limita.
15. Pentru a arata o scrisoare de recomandare din partea unui client multumit.