Ai intrebari? Vorbeste cu un expert:

Promoveaza-ti afacerea in cadrul platformelor Social Media

Probabil va intrebati de ce social media si nu alta metoda?

Raspunsul e foartesocial_media_people simplu, traim in era internetului si a telecomunicatiilor. Informatia fie ea sub orice forma si avand orice nivel de valoare, creste in importanta cu cat ajunge mai rapid si mai sigur la destinatar. Folosirea retelelor de socializare atat in scop profesional cat si personal, imbina doua dintre cele mai mari daca nu chiar cele mai mari nevoi ale individului care traieste In acest secol.

Folosind astfel retelele de genul facebook, twitter, instagram sau google plus,  ne aduce o serie de avantaje din punct de vedere a raspandirii informatiei pentru care se organizeaza campania. Sa luam de exemplu poate cea mai virala retea de socializare in prezent, facebook. Este mai usor sa cream un event pe aceasta retea, un grup, ori o pagina dedicata campaniei in cauza, de unde potentialii participanti, doritori si clienti pot sa se informeze in decurs de cateva minute si cateva clipuri, decat daca am organiza un eveniment la o data fixa, care ar necesita cheltuieli, spatiu, timp si decor adecvat pentru ceea ce se doreste sa se obtina. In schimb, folosindu-ne de mediul virtual, ne dam astfel seama ca avem o serie de avantaje de inegalat si de nedepasit, care pot fi recompensate cu alte avantaje.

Tehnici de comunicare in social media

Conectarea la acest mediu a ajuns intr-o etapa atat de avansata incat majoritatea utilizatorilor acestui mijloc nu pot trai fara a-l utiliza. Daca vom reusi astfel sa stapanim aceasta dorinta de nestavilit, dupa opinia unora, obtinand imposibilul vom crea posibilul. Mai exact, cum se poate realiza o astfel de campanie prin social media? Ei bine, cu cheltuieli reduse poate fi montat un scurt metraj in care campania sa vorbeasca de la sine, despre cine este, ce promite, ce doreste si ce va obtine. Cu cat mesajul este mai concis, mai scurt si la obiect cu atat sansele de reusita vor fi cu aceasta. Scurtul mesaj ce va folosi mijloacele audio-video pentru a convinge potentialii clienti va fi astfel transmis prin intermediul retelelor sociale in functie de impactul acestuia si astfel se va raspandi simplu si eficient la viitorii clienti.

Promoveaza-ti afacerea in cadrul platformelor Social Media

Bineinteles ca nu doar videoclipurile de acest gen pot produce un astfel de impact. La fel cum in trecut afisele lipite pe fiecare parte publica a marilor orase isi indeplineau scopurile dorite, se pot astfel realiza si aici imagini de tip afis care vor fi transmise internautilor in cel mai scurt timp posibil avand tinta clara si precisa. Afisele in acest gen insotite de un mesaj cat mai delimitat, caruia in mod cert este nevoie sa I se atribuie macar o ilustratie, de preferinta color, vor ajunge la destinatarii din toate colturile orasului,tarii si chiar a lumii, iarasi, bineinteles, depinzand de impactul pe care acesta il are asupra masei de populatie.

O alta metoda ar fi si simpla scriere a anuntului pe o pagina dedicata campaniei, fara ilustratii, materiale video ori alte imbunatatiri. Desigur, aceasta trebuie procesata si gandita cat mai corect si adecvat scopului dorit, deoarece nebeneficiind de celelalte elemente grafice, posibilul impact asupra populatiei poate fi defavorabil. Insa daca scopul este unul de interes public, national chiar, aceasta campanie va fi sustinuta indiferent daca va contine sau nu elemente grafice, video, audio, color etc. Acestea fiind deci doar cateva dintre metodele prin care se poate sustine o campanie prin social media, meditand asupra acestora ne dam singuri seama de viralitatatea importanta pe care ele deja o au, dar mai ales, o vor avea in viitorul care va urma.

 

 

Leave a Reply