Ai intrebari? Vorbeste cu un expert:

Instrumente de marketing folosite eficient in vanzari

Instrumente de marketing | reprezinta o parte extrem de importanta a procesului de continuare a actiunilor de vanzare.

instrumente de marketingPrin crearea unor ”instrumente de marketing” mai putin obisnuite si prin folosirea eficienta a celor obisnuite, vanzarile tale vor creste semnificativ.

Abilitatea de a crea instrumente de marketing care sa te ajute sa cotinui procesul poate sa-ti imbunatateasca semnificativ imaginea in fata potentialului client si sa te ajute sa inchei mai multe vanzari.

Instrumentele de marketing sunt arma cea mai putin folosita in procesul de vanzare. Cunoscute drept ajutor sau suport in procesul comercial, instrumentele de marketing pot asigura o crestere semnificativa a productivitatii, mai ales daca este nevote de mai multe actiuni pentru a reusi sa inchei vanzarea.

Exista instrumente de marketing obisnuite, cum ar fii telefonul, faxul, scrisorile, brosurile si materialele promotionale, dar agentii de vanzari profesionisti creeaza instrumente de marketing originale, pentru a-l convinge pe potentialul client sa cumpere chiar in acel moment si sa prefere produsul lor in loc de cel al concurentei.

Analizeaza cateva instrumente de marketing enumerate mai jos si vezi daca pot fi folosite eficient in planul strategiei tale de vanzari.

– Bilet personalizat (pe care este imprimat numele si logotipul companiei tale, de mirimea unei felicitari), scris de mana. Un instrument mai bun si mai efieient decat scrisoarea de afaceri obisnuite, deoareee ii ofera potentialului client sentimentul ca il tratezi cu seriozitate.

– Un teanc de scrisori de la clienti multumiti. Nici un agent de vanzari nu este mai convingator decat aprecierile primite din partea altor persoane.

– Aprecierile unui prieten comun. Un instrument de marketing extrem de puternic. Prietenul tau are o influenta mult mai mare decat tine.

– Articole de apreciere. O copie a unui articol favorabil recent publicat iti da un motiv in plus pentru a suna sau trimite o scrisoare. Nu este nevoie sa se refere la afacerea ta. Este mai bine sa aiba lagatura cu afacerea potentialului client sau, si mai bine, cu interesele sale personale.

– O caseta video care sa prezinte produsul/serviciul. Facuta de furnizorul tau. Daca o fotografie valoreaza cat 1.000 de cuvinte, un videoclip valoreaza cat 1.000.000.

– Intalniri la un schimb de experienta (o asociatie a profesionistilor in domeniu, o receptive organizata de Camera de Comert etc.). Angajamentele de afaceri/sociale reprezinta esenta vietii profesionale.

Vezi si alte instrumente de marketing folosite de agentii de vanzari.

instrumente de marketing

 

No Responses

Leave a Reply